Ajatrahv - meeldetuletus selle kohta, et kohtunikul on alati õigus…

Kaido Saul Nimi: Kaido Saul
Sündinud: 9. märts 1975
Võistlusmasin: Subaru Impreza 2,0 STI (alates 08.07.2017)
  Subaru Impreza 2,0 STI (alates 01.12.2012 kuni 11.03.2017)
Subaru Impreza 2,0 GT (kuni 29.09.2012)
Võistlussarjad: rahvasprint / rahvaralli / jäärada
Debüüthooaeg: 2009
Esimene võistlus: Simuna rahvasprint 24.01.2009
Parimad tulemused: Väike-Maarja valla lahtised MV jäärajasõidus 2009 4. koht (4WD)
Rahvasprindi karikavõistlused 2009 4. koht (4WD)
Väike-Maarja valla lahtised MV jäärajasõidus 2010 2. koht (4WD)
AG talvekarikas 2010 2. koht (4WD)
Läänemaa lahtised MV 2010 3. koht (4WD)
Nigula AMK Läänemaa suvekarikas 2010 3. koht (4WD)
HePa Cup 2010 4. koht (4WD)
Piiroja külasprint 2010 1. koht (4WD)
Rahvasprindi KV 2010 3. koht (4WD)
AG talvekarikas 2011 3. koht (4WD)
Piiroja külasprint 2011 1. koht (4WD)
Läänemaa KV jäärajasõidus 2012 3. koht (4WD)
Läänemaa MV jäärajasõidus 2012 2. koht (4WD)
Nigula AMK talvekarikas 2012 1. koht (4WD)
AG talvekarikas 2012 2. koht (4WD)

 

 

Esimesed kogemused autospordis?

 

Sõltuvalt kellena. Pealtvaatajana vist aastast 1984 või 1985. Siis kui Kullamaalt sõitis läbi Valge Daami ralli. Öised katsed olid toona ja ega peale auto tulede suurt ei näinud midagi. Isaga koos vaatamas käisime, mingi kell 2 või 3 sai öösel üles tõustud. 90-date keskel sai kaitseliitlasena mõnda rallit turvamas käidud. Fotograafina on esimesed ülesvõtted EK rallilt aastast 1996. Tõsisemalt sai rallifotograafiaga tegelema hakatud 2003 hooajast. Sellest ajast on käidud enamustel Eestis peetavatel autorallidel fotograafina. Veel tõsisemaks läks fotografeerimine aastast 2006. Siis sai luubi alla võetud ka rahvaspordi sündmused. Peamiseks põhjuseks see, et sel aastal sain online autospordiajakirja rally.ee ametlikuks fotograafiks. Ja nüüd hooajast 2009 proovin kätt ka rahvaspordis autoroolis.

 

Milleks just autosport?

 

Olin seda juba 3 hooaega kõrvalt vaadanud ja tahtsin lihtsalt ise ka proovida. Kaua sa ikka ainult fotokaga raja ääres vahid.

 

Esimene start?

 

Esimene võistlus, kust tulemuse kirja sain, oli Simuna rahvasprint 24.01.2009. Peab tunnistama, et seal esimeses voorus istusin päris mitu head minutit lumehange otsas aga see käib vist alguse juurde :) Tegelikult sai küll päris esimest korda proovimas käidud 000-autona Põltsamaa rahvasprindil 13.12.2008. Vahetult enne seda sain just auto enam-vähem tehniliselt peale soetamist üle vaadatud. Esimene rahvaralli oli Carstop Valgamaa rahvaralli 2009. Tegelikult planeerisin rahvaralli debüüti Läänemaal aga kaasvõistlejate õhutusel sai see teoks tunduvalt varem.

 

Kes rallidel kaarti loeb?

 

Valgas õnnestus enda kõrvale ära kaubelda Tarmo Sergo. Kuna ma ise siis kaardilugemisest mitte midagi praktiliselt ei teadnud, tahtsin vähemalt esimese sõidu teha kogenud lugejaga. Peamiseks põhjuseks see, et ma saaks mingisuguse ettekujutuse kaardilugeja tööst. Järgmisel rallil istus kõrval juba Jagnar Jaaska, kellega koostööd plaanin ka edaspidi jätkata.

 

Meeldejäävaim kogemus?

 

Väga huvitav kogemus oli esmakordselt ralliautos istuda Ott Tänaku kõrval. Toimus see Kehala rajal. Sellest avaldati ka rally.ee peal artikkel.

 

Eesmärgid?

 

Kindlasti on esimesed paar hooaega kogemuste kogumise aastad. Vaatab, kuidas asi välja tuleb. Juba seepärast, et enne puudus igasugune kogemus neljarattaveolise autoga sõitmisel. Masinat on vaja ka konkurentsivõimelisemaks arendada. Praegu läheb ikka Mitsubishi EVO-dega võistlemine keeruliseks. Seda enam, et kaasvõistlejad on mõni vaata et 10 aastat juba rahvaspordisarjades võistelnud.
Tegelikult saab lihtsalt oma oskusi autojuhina paremaks muuta. Tõenäoliselt suudan tavaliikluses mõnele ootamatule situatsioonile nüüd adekvaatsemalt reageerida ja õigemini käituda selles olukorras. Võistluse poole pealt võib hetkel lihtsalt öelda, et kui ise oma sõiduga rahule jään, on kõik korras. Lihtsalt "fun".

   

Registrikood: 80303625
Kasari küla, Lääne-Nigula vald
90605 LÄÄNEMAA

© MTÜ KR RACING   2009 - 2023