Litsents - teatud hullumeelsuse astet kinnitav paber

TOPIC: Autost

Autost 8 years 4 months ago #6

  • kaido
  • kaido's Avatar
  • Offline
  • Administraator
  • Posts: 20
  • Karma: 0
Hakkame panema kirja auto elulugu. Head-vead-tegemised-täiendused...
Last Edit: 8 years 4 months ago by kaido.
The administrator has disabled public write access.

Autost 8 years 4 months ago #10

  • kaido
  • kaido's Avatar
  • Offline
  • Administraator
  • Posts: 20
  • Karma: 0
ostetud 23.11.2012
Siis sai mõned üllatused või siis auto kiiksud selgeks saadud. Näiteks töötab sisemine puhur tagurpidi - keerad sooja poole ja puhub külma, keerad külma poole ja hakkab sooja puhuma.
Suuna ja kojameeste kangudega tuleb harjuda, need ju tagurpidi. Kui aega asjale mõelda, siis pole probleemi aga kui asi refleksideni välja läheb, siis käib kojameeste asemel ikka suunatuli tööle :)
Ja siis see käsipiduri trikk. Senini pole õnneks võistlustel selle otsa astunud, ainult treeningutel ja prooviringidel.
The administrator has disabled public write access.

Autost 8 years 4 months ago #11

  • kaido
  • kaido's Avatar
  • Offline
  • Administraator
  • Posts: 20
  • Karma: 0
Esimene Pandivere rahvaralli talvel 02.02.2013 jäi sõitmata. Reedel otsustas pärast termostaadi vahetust ja väikeseid elektritöid (kaitsmebloki puhastus, sisemise puhuri remont, sideboksi paigaldus) masin mitte enam käia. Koju sõites oli kütusekulu 1l/1km - ehk siis Lihulast koju pool paaki kütet (30km ots). Aitas lõpuks aju vahetus. Kui vana aju lahti võtsin, oli seal ühel kivil osa jalgu oksüdeerunud. Tuleb ära puhastada ja vaadata, äkki saab tööle uuesti. Selle praeguse ajuga on küttesegu natuke liiga rikas.
The administrator has disabled public write access.

Autost 8 years 4 months ago #12

  • kaido
  • kaido's Avatar
  • Offline
  • Administraator
  • Posts: 20
  • Karma: 0
Kuna Türi rahvasprindi tehnilise kontrolli käigus tekkis probleeme võimaliku õlilekkega mootorist, siis tuli asi ette võtta. Lõpuks leiti põhjus üle, milleks oli 2 polti, mis sisuliselt olid paigaldatud silikooniga oma kohale. Need sai välja vahetatud ja tundub, et leke on selleks korraks peatatud.
The administrator has disabled public write access.

Autost 8 years 4 months ago #13

  • kaido
  • kaido's Avatar
  • Offline
  • Administraator
  • Posts: 20
  • Karma: 0
Lääne-Eesti rahvaralli esimesel katsel andis otsad käigukast. Nüüd ootab see mahavõtmist ning lahtikatkumist. Kui see tehtud ja vigastuste ulatus selgeks saadud, tuleb otsustada mida edasi teha. Hetkel 1. ja 2. käik ei lähe üldse sisse, 3. ja 4. lähevad sisse jõudu tarvitades ehk väga halvasti. Normaalselt töötas tagurpidikäik, 5. ei proovinud.
Nüüd on selgeks saanud, et võllil olev 2. käigu hammakas on täiesti puhas, vastasolev 2. käigu hammakal enamus hambaid läinud. Lisaks on mõni lahtipääsenud hammakas peaülekande vahelt läbi käinud (hambad küll kõik olemas aga märgid osadel peal). Mõned laagrid pole enam päris need ja tagumise otsa laagrid on pesas ringi tõmmanud. Seega ootan praegu varukasti Inglismaalt.
The administrator has disabled public write access.

Autost 8 years 4 months ago #14

  • kaido
  • kaido's Avatar
  • Offline
  • Administraator
  • Posts: 20
  • Karma: 0
Käigukast Inglismaalt kohal. Selgus, et saadeti kogemata vale asi. Mulle vaja ja tellisin koodiga TY752VB5CA, sain aga TY752VB6EA. Ülekanded kõik nendel täpselt samad. Ainus erinevus, et mulle saadetud kastil on esisillas Helical LCD. Minu endisel oli esidiffer avatud. Seega sain vist päris hea diili :) . Eks paistab, kui asi masinale pandud, kuidas see ka tööle hakkab...
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.041 seconds
Powered by Kunena Forum
   

Registrikood: 80303625
Kasari küla, Lääne-Nigula vald
90605 LÄÄNEMAA

© MTÜ KR RACING   2009 - 2023