Legend - raamatujagu numbreid ja nooli, mis peaksid (vähemalt teoorias) viima punktist A punkti B

Päev on rallist möödas ja emotsioonid veidike lahtunud. Nüüd võib väikest kokkuvõtet kirjutama hakata.

Ralli ise oli huvitavate katsetega. Esmakordselt sõideti rahvarallit karussell-režiimis. Ka see tegi asja kindlasti atraktiivsemaks. Peab tunnistama, et ülesõidud olid küll kohati suhteliselt pikad aga ju siis ei õnnestunud korraldajal lähemal olevaid teid kasutada. Ühesõnaga jättis ralli ise positiivse mulje, küll polnud positiivne minu saavutatu.

Enda mätta otsast vaadatuna ei jäänud ma ralli tulemusega absoluutselt rahule. Kui nüüd päris aus olla, siis oma 2-aastase sõidukogemuse jooksul pidin ma teist korda tõdema, et tegemist on tehnikaspordiga sõna otseses mõttes. Ehk lühidalt - kui ikka tehnika sporti teha ei taha, siis võid sina seal rooli taga pingutada palju iganes, tulemust ei tule sellegipoolest. Kui ikka autol pärast 3000 pöörde saavutamist jõud täielikult mandub ja auto sellise tõsise rallimasina häält teeb (tegelikust ralliautos eristas minu oma ainult selle kõige tähsama - kiiruse puudumine), ei saa tõesti tulemusest juttugi olla. Otsustasime kaadrilugejaga siiski mitte katkestada ja kulgesime raja lihtsalt läbi. Katkestajate arvelt 4WD klassis 11. koht ning üldarvestuses 55. (60 lõpetanu seas) ning kaotust üle 4 minuti võitjale. See jäi küll hinge kriipima aga mis teha, seekord siis sedamoodi. Võrdlesin asja eelmise aasta rallidega ja tulemus on tõesti eelmise aasta vääriline, mitte enam selle aasta oodatav tulemus.

Pärnumaa rahvarallil. Foto: Martin Nõgu

Autot testides viitab esialgu kõik vigasele õhulugeja andurile. Eks lähipäevad annavad täpsema pildi, mis autol viga on.

Nüüd ka vaadatav rada GPS-jäljena siit programmis Google Earth.

Kaido

   

Registrikood: 80303625
Kasari küla, Lääne-Nigula vald
90605 LÄÄNEMAA

© MTÜ KR RACING   2009 - 2024