- Läänemaa Rahvaralli
Head, taas-iseseisvumist, kallid kaasmaalased!
Märkamatult on möödunud nädal ja minul muljed ikka kirja panemata.... Aga nüüd tasun võla!
Ettevalmistused 14. augustiks, mil Valmar ja Eero sõitsid Läänemaa Rahvarallil 00-autot, said alguse juba mitu päeva varem. Nimelt juhendas Kaido, vana-rahvaralli-hunt, neile legendi lugemist, erinevaid trahvi-sekundite saamise võimalusi, mida tähendab täpsussõit jpm.
Võistluspäeva hommikul olime 8 ja 9 vahel juba varakult Piirsalus ning nagu selgus tehnilises, siis jumal tänatud, et olime nii vara tulnud – kuigi oli peakorraldaja otsus ja luba, et meie auto võib ja sõidab 00-autot, siis tehniline komisjon autot rajale ei lubanud....
Peale mõningast rist-suhtlust korraldaja, tehnilise komisjoni ja meie vahel, jõuti kokkuleppele, et kui autosse pannakse originaal-juhiiste, siis saab auto rajale.. Ega’s jäänudki muud üle, kui Valmar ja Eero kihutasid kollase-sabaga Golfiga Kasari poole istet vahetama ning jõudsid ikkagi oma tegemistega ja tagasi tulemisega stardiks tagasi.
Täpselt õigel ajal starditigi esimesele katsele reformvoodi-taolises-vedrutavates-istmetes istudes, millel oli veel karvane istekate ka peal, nagu Eero ütles. Ja rohkem probleeme ralli jooksul meil ei olnud.
Kuigi 00-auto tulemusi kirja ei panda, siis mehed kirjutasid need endale ise üles ja hiljem tulemusi analüüsides tõdesid, et koht võistlejate seas oleks olnud iseenesest täitsa hea. Näiteks täpsussõidus oli neil ideaal-aeg!
Rallil võistlejana osales meie meeskonnast vaid Kaido, kellel läks täitsa hästi - tulemused täitsa head ning auto jäi ka terveks! Tubli!
Mina olin sel päeval Kaido fotokaga püstol-reporter ning jooksin Kaire, Jani ja nende väikese Jarekiga ühelt katselt teisele ning muudkui pildistasime.
Päeva keskel oli veel tunnine paus, mille ajal pidasime hooldusalas väikest pikniku ning võtsime asja mõnuga!
SS6 ehk Piirsalu katse teine läbimine:
SS12 - Annamõisa (rallli viimane kiiruskatse) seest poolt vaadates:
- Nigula AMK külasprindi 4. Läänemaa etapp
Pühapäeva hommikul ärkasin selle peale, et kass nõudis akna taga sisse laskmist - õues oli kohutav paduvihm, äike sähvis ning müristas kõrvulukustavalt.
Aga noh, ralli-hundid ilmast ju ei hooli! Saaks aga vaid küpsetada! Ja kuna laupäeval sain olla vaid raja ääres, siis sõitu Nigulas lausa ootasin... Elevuses oli ka Taivo, kes polnud ammu sõitnud ja lisaks oli ta nii reedel kui laupäeval aheldatud garaaži, et Tigeda Tikri käigukasti remontida. Ja nagu tulemustest näete, siis remontimine tasus ära!
Kuna Nigula algab alati mõnusalt lõuna paiku, siis hommikul on aega rahulikult ärgata ja auto juures vajalikku veel teha – Eero keevitaski hommikul Golfil summutit, mis eelmisel päeval Läänemaa Rallil nõksa kannatada sai.
Lähtuvalt ilmas pakkisid kõik ennast korralikult pikkadesse pükstesse ning pusadesse ja algas sõit Nigula poole. Igaühele haarasin kaasa ka veel joped, et kui sadu ei jäägi järele... See oli viga! Kohale jõudes oli ilm uskumatult lämbe ning niiske, nagu troopika. Alati on selle õige ja sobiva rõivastuse valikuga raskusi...
Traditsiooniliselt oli võistlus hästi korraldatud – tempokas, arusaadav võistlejatele ning kunagi pole olnud probleeme aja võtmisega!
Lisaks meeldib mulle teistsugune rada, mis tuleneb hoonete vahel sõitmisest ja see rada ei muutu kunagi läbitamatuks, nagu juhtub vahest Külakrossi sarja radadel.
Kokkuvõtvalt ütlen, et sõita oli tore, see oli eelviimane etapp ning vaadake meie häid tulemusi ja ka foto-meenutusi!
Mõlema meenutuse autor Piret
Nimi | Klass | I Voor | II Voor | Üldaeg | Koht abs/klass |
Kristjan Peegel | 4WD | 02:18,28 | 02:14,47 | 04:32,75 | 1 / 1 |
Raul Aava | 4WD | 02:21,07 | 02:16,94 | 04:38,01 | 2 / 2 |
Marko Kukuškin | 2WD-T | 02:23,47 | 02:21,56 | 04:45,03 | 3 / 1 |
Taivo Rooger | 2WD-E | 02:25,07 | 02:22,50 | 04:47,57 | 4 / 1 |
Valmar Gilden | 2WD-E | 02:29,72 | 02:21,62 | 04:51,34 | 5 / 2 |
Eero Labotkin | 2WD-E | 02:27,16 | 02:24,62 | 04:51,78 | 6 / 3 |
Rene Puda | 2WD-T | 02:34,19 | 02:26,82 | 05:01,01 | 7 / 2 |
Delvis Tõkke | 2WD-E | 02:34,53 | 02:28,28 | 05:02,81 | 8 / 4 |
Karmo Salong | Noored | 02:36,84 | 02:31,65 | 05:08,49 | 9 / 1 |
Kalle Kruusma | 2WD-T | 02:36,31 | 02:33,91 | 05:10,22 | 10 / 3 |
Kaido Saul | 4WD | 02:44,69 | 02:25,91 | 05:10,60 | 11 / 3 |
Ten Kungla | Noored | 02:36,71 | 02:34,72 | 05:11,43 | 12 / 2 |
Piret Gilden | Naised | 02:40,56 | 02:32,12 | 05:12,68 | 13 / 1 |
Madis Kruusma | 2WD-T | 02:37,22 | 02:36,75 | 05:13,97 | 14 / 4 |
Rauno Ollema | Noored | 02:39,41 | 02:36,06 | 05:15,47 | 15 / 3 |
Ahto Lääts | 2WD-E | 02:44,12 | 02:37,56 | 05:21,68 | 16 / 5 |
Kristjan Must | Noored | 02:44,38 | 02:45,63 | 05:30,01 | 17 / 4 |
Tajo Truuver | 2WD-T | 02:52,09 | 02:45,31 | 05:37,40 | 18 / 5 |
Jonar Ilves | Noored | 03:01,07 | 02:36,66 | 05:37,73 | 19 / 5 |
Riho Mikko | 2WD-T | 02:50,63 | 02:48,03 | 05:38,66 | 20 / 6 |
Üllar Paas | 2WD-T | 03:05,72 | 02:34,81 | 05:40,53 | 21 / 7 |
Kärolis Kungla | Naised | 02:53,31 | 02:47,78 | 05:41,09 | 22 / 2 |
Stern Ilves | Noored | 02:59,47 | 02:54,46 | 05:53,93 | 23 / 6 |
Heidi Volas | Naised | 02:59,60 | 02:57,75 | 05:57,35 | 24 / 3 |
Andrus Volas | 2WD-T | 03:00,21 | 03:05,88 | 06:06,09 | 25 / 8 |
Marto Lääts | Noored | 03:12,13 | 03:06,28 | 06:18,41 | 26 / 7 |
Nigula sõidu 1. voor, mis täielikult ebaõnnestus. 1. ringi lõpul oleksin peaaegu kohalikus umbrohuga kaetud turbahunnikus maandunud ning et ebaõnn täielik oleks, ei jäänud palju puudu pool ringi peale esimest apsakat väikesest suplusest autoga. Aga vaadake ise:
Kaido