Teeks seekord lühidalt ja paneks kirja faktid:
- rada nagu tavaliselt 2 ringi ja kokku 2 kilomeetrit kuuma asfalti
- 3 sõiduvooru, arvesse läksid 2-e parema vooru ajad, mis omavahel liideti
- õhutemperatuur 30 kraadi ligi, raja pind ja auto sisemus tunduvalt soojemad
- rehvisegu natule liiga pehme nendesse oludesse ja kippusid sulama ning kooruma hakkama
- ehk oleks saanud parema tulemuse eelmine aasta kasutuses olnud kõvema seguga slikkidega aga see on pelgalt oletus. Enne võistlust ei mõelnud sellele üldse
- auto peaks veidi kiiremini liikuma, tundub, et turboga on mingid jamad. Lisaks veel vigane veovõlli ots. Hoidsin pöialt, et midagi põhjalikult ära ei laguneks. Seekord läks õnneks
- positiivne see, et juba esimeses voorus õnnestus sõita isiklik rekord võistluste sees, mis nüüd on 1:54,27. Meeldetuletuseks see, et eelmine rekord oli kevadisest võistlusest 1:54,96
- kaks viimast vooru veidike aeglasemad aga ajaliselt enam-vähem samasse auku. Stabiilsus sellel rajal hakkab tulema. Ajad ei kõigu enam nii palju. Kui kevadisel Rapla võistlusel oli minu kiireima ja aeglaseima ringi vahe 3,5 sekundit, siis nüüd oli vahe 1,5 sekundit
Raja joonis Google Earth formaadis vaadatav siit.
4WD tulemuste tabel:
Nimi | Auto | 1. voor |
2. voor |
3. voor | Kokku |
||||
Aeg | Koht |
Aeg |
Koht |
Aeg | Koht |
Aeg | Koht |
||
Helmet Palm | Mitsubishi Lancer Evo 8 | 01:42,03 | 1 | 01:42,78 | 1 | 01:42,79 | 1 | 03:24,81 | I |
Aare Pukk | Subaru Impreza STI | 01:45,46 | 3 | 01:43,26 | 2 | 01:43,05 | 2 | 03:26,31 | II |
Mait Pikkof | Subaru Impreza STI | 01:44,29 | 2 | 01:44,84 | 3 | 01:46,69 | 4 | 03:29,13 | III |
Toomas Tammsalu | Mitsubishi Lancer Evo 6 | 01:46,46 | 4 | 01:46,16 | 4 | 01:46,31 | 3 | 03:32,47 | 4. |
Kaino Traumann | Subaru Impreza STI | 01:47,80 | 5 | 01:49,57 | 5 | 01:48,66 | 5 | 03:36,46 | 5. |
Kaido Saul | Subaru Impreza GT | 01:54,27 | 6 | 01:55,79 | 6 | 01:55,16 | 6 | 03:49,43 | 6. |
1. vooru sisevideo: