Legend - raamatujagu numbreid ja nooli, mis peaksid (vähemalt teoorias) viima punktist A punkti B

Hiiumaal toimuvaks võistluseks ettevalmistumine algas juba pea kaks ja pool nädalat tagasi, kui registreerisin end osalema. Samal ajal tegin ka praamisõiduks broneeringu.  Üllatuseks tõdesin, et hommikune teine praam - kella 10.30-ne - oli juba 100% broneeritud. Seega pidin valima hommikuse poole seitsmese reisi. Sai esimest korda uue "Muhumaa" nimelise praamiga sõita. Polnud väga vigagi. Täitsa mugav transpordi vahend. Kohale jõudes oli aega rohkem kui küll, registreerimine algas kell 11 ja sõidud alles kell kolm pärastlõunal. Nii harjumuspäratult hilisel ajal kahel põhjusel. Esiteks et võistlejad saaksid rahulikult hommikul saarele tulla ja ei peaks poole öö ajal üles ärkama ning teiseks toimus ennelõunal Kärdlas niinimetatud kila-kola laat. Müüdi seal ikka tõesti igasugu huvitavaid asju ja päris heade hindadega. Kuna auto oli niigi asju täis, ei hakanud sellise pilguga seal ringi vaatamagi, et midagi osta.

Võistlus ise kulges väga kiiresti ilma igasugu viivitusteta. Üks voor lõppes ja kohe teine algas. Tempo oli peal, sest õhtul pidi algama samas kohas, kus meie start ja teenindusala, ansambel Justament kontsert ja selle alguseks pidi meil plats puhas olema. Algselt oli meie (4WD) võistlusklassis kirjas vaid 3 osalejat. Koha peal õnnestus veel 3 juurde leida, et saada võistluselt kirja karikasarja punktid. Nii sõitiski kahel 4WD klassi võistlusautol kokku 6 sõitjat, mõlemil 3. See on küll veidi tavapäratu juhus, kuna traditsiooniliselt lubatakse ühes võistlusklassis startida ühel masinal vaid 2 võistlejat. Võistluste juhi otsusega muudeti Kärdlas seda reeglit. Sõitude sujumisele ei jätnud see mingit jälge - üks paar startis esimestena, teine vooru keskel ning kolmas paar (autode omanikud) viimastena. Nii oli see esimeses sõiduvoorus. Teist vooru enam juurdehangitud võistlejad sõitma ei läinud. Enda sõiduga jäin üldjoontes rahule. Kõigis kolmes voorus sõitsin välja teise aja. Esimene voor oli nendest kõige rabedam ja sisse tuli paar suuremat sõiduviga. Kaks viimast tulid enda arvates päris kenasti välja. Helmetile kogunes kaotust 13 ja 18 sekundi vahel olenevalt voorust. Arvestades trassi pikkust, mis oli üle 2 kilomeetri Kärdla linnatänavaid ja mõned veidike ekstreemsemad kruusa-mulla kohad, ei olnud kaotus kilomeetri kohta just mitte kõige hullem. 1. vooru läbisin ajaga 2:32,36 (klassi 2. aeg); 2. vooru 2:26,40 ning viimase 2:23,79. Selliste aegadega saavutasin auhinnalise 2. koha Helmet Palmi järel ning Tiit Soa ees.

Kärdla rahvasprindil. Foto: Taavi Liivo

Sisekaamera pilti pole sellest võistlusest kahjuks pakkuda, kuna igas voorus kaamerasalvesti pildi taskusse pani. Ilmselt ei meeldinud talle paari koha peal olnud veidike tõsisem raputamine. Igal juhul väge hästi organiseeritud võistlus oli, huvitav rada. Kohati kiire, kohati tehniline. Aitäh hiidlased ja ALMA racing klubi! GPS-jälg rajast Google Earth formaadis vaadatav siit.

4WD esikolmik Kärdla rahvasprindil. Foto: Egon Tinno

Vaadake ka artiklit Kärdla rahvasprindist rally.ee lehel

Kaido

   

Registrikood: 80303625
Kasari küla, Lääne-Nigula vald
90605 LÄÄNEMAA

© MTÜ KR RACING   2009 - 2024