Iga kilomeetri kiiruskatse kohta on kaks kilomeetrit kraavi.

5.29:58, 5.29:59, 5.30 – äratus!! Tempo, tempo, tempo...
Vist lausa üle mitme kuu tuli 27. juuni hommikul tõusta hirmvara – Läänemaalt Piirojale on pikk maa ning osalejate registreerimine toimus 8’st.

Sõit sündmuskohale oli traditsiooniline – Madise maja juurest läbi ning Madis kaasa, Kullamaalt haakis end sappa Kaido, Märjamaa Statoilis tegime kohvid, Mäos tankisime ja järgmiseks peatuseks oligi juba Piiroja.

Märjamaal oli pisike vahejuhtum, mis nägi välja umbes selliselt. Astub tanklapoodi üks tegelane, kes sealt just mõned minutid tagasi lahkunud oli ja küsib: "Kes selle sinise subaruga sõidab?" - "Mina." - "Eee.. ma tagurdasin natuke..." Läksime siis asja üle vaatama. Õnneks mitte midagi erilist, pisike haakekonksuga tekitatud kriim tagastangel, mis mul nagunii korralikult kannatada on saanud. Lõin käega ja läksime sõbralikult lahku. Vähemalt aus inimene, et ütlema tuli.

 

Et mitte laristada lugejate väärtuslikku päevitamise aega panen kirja faktid, kronoloogilises järjekorras:

  1. ilm oli pühapäeval pilvitu ning päikeseline;
  2. võistlejate koosoleku algus oli erakordne! Korraldajad soovisid mulle ja Valmarile imeilusa lillekimbuga õnne kooseluks. Te võtsite meid sõnatuks, ausõna! Aitäh!
  3. korraldajad tulid meile vastu ning lubasid mul ja Taivol registreerida end 4WD klassi ka peale registreerimisaja lõppu, et keegigi pakuks Kaidole eelpool nimetatud masinaklassis konkurentsi;
  4. esimese vooru teisel ringil sõitsin valli ning rehvidesse. Auto pääses õnneks vaid katkise tule, iluvõre ning mõlkis tiivaga, mis tänaseks on juba ka korras;
  5. ennem, kui istusin Kaido Subaru rooli, täpsustasin varuosade hindasid – juhuks, kui jälle ripun kusagil raja servas, siis tean, palju tuleb maksta;
  6. Taivo sõidustiili, mille tõttu lendas rajalt kruusa ja liiva pealtvaatajate hulka ämbriga, kommenteeriti lausega, et kas sel mehel pole lapsepõlves liivakasti olnud vä, et nüüd hullab liivaga?
  7. viimase vooru käkerdas Kaido ise vimases šikaanis ära. Sinna läks GPS jälje järgi kaduma 9-10 sekundit kuigi ise arvas et sai sealt suht kiiresti minema. See tähendas seda, et viimase vooru oleks ta ilma selle veata Taivole suutnud konkurentsi pakkuda;
  8. teine asi, mis GPS pealt silma hakkas, oli see, et oma suhteliselt rahuliku sõiduga suutis Piret läbida šikaane meist kolmest kõige kiiremini;
  9. peale Rene poolt sõidetud kolmandat vooru, otsustas Seati käigukast käpad üles tõsta ning alla anda – Seat oli rivist väljas;
  10. viimase vooru sõitis Marek Tigeda Tikriga, mis sõidu lõppedes kees;
  11. esmakordselt võistlesin naisteklassi ma iseendaga ja oh üllatust – mina võitsin ja sain väärtuslikke punkte!
  12. nibin-nabin kaotas Valmar esimese koha Jaak Palmisto’le;
  13. esiveoliste kolmandaks rebis end Taivo, kellel oli kuhjaga õnne ka 4wd klassis – seal suutis ta Kaido alistada ning sai esimese koha. Mina sain 4wd klassis 3.nda koha, kuid ma ei saanud meestel ämbriga pähe, ikka vaid natukene;
  14. Eero, Mareki ja Rene tulemusi ma kahjuks peast ei mäleta, kuid tulemusi saate peagi vaadata Naba Eesti Põnevuskeskuse kodukalt või siis tulevikus selle sama uudise lõpust;
  15. kui võistlus lõppes, siis kohtunikud olid näost nii tolmused, et näha oli vaid silmi ning valgeid hambaid.

Tänan tähelepanu eest!
Piret ja Kaido


4WD sisemised liikuvad pildid siis:
Kaido 2. voor:

Piret'i 2. voor:

Taivo 2. voor:

   

Registrikood: 80303625
Kasari küla, Lääne-Nigula vald
90605 LÄÄNEMAA

© MTÜ KR RACING   2009 - 2023