Litsents - teatud hullumeelsuse astet kinnitav paber

Alustaks 4WD tulemustest:

Nimi Auto 1. voor 2. voor 3. voor Punktid Koht
Aeg Koht Aeg Koht Aeg Koht
Rain Rannala Mitsubishi EVO 5 01:58,7 1 01:56,4 2 01:52,3 1 2 I
Helmet Palm Mitsubishi EVO 8
01:59,4 2 01:55,5 1 01:55,3 3 3 II
Antti Kangro Mitsubishi EVO 7
02:02,1 5 01:57,5 3 01:54,6 2 5 III
Mihkel Vaidlo Mitsubishi EVO 5 02:02,5 7 01:57,5 3 01:56,3 5 8 4.
Aare Pukk Subaru Impreza 02:01,6 3 01:58,0 5 01:56,5 6 8 5.
Toomas Tammsalu Mitsubishi EVO 6
02:02,4 6 01:59,5 6 01:56,0 4 10 6.
Mait Pikkof Subaru Impreza 02:01,6 3 01:59,8 7 02:07,0 8 10 7.
Avo Kangro Mitsubishi EVO 7
02:06,1 8 02:00,7 8 02:00,7 7 15 8.
Kaido Saul Subaru Impreza 02:13,1 10 02:09,4 9 02:07,8 9 18 9.
Jaan Kroonberg Subaru Impreza 02:10,2 9 DNS - DNS - - 10.

Raini meeskonna filmitud 4WD 2 esimese vooru video:

Mida siis lisada võistluse kohta. Hommikul olin ühe esimese võistlejana kohal. Registreerisin end esimesena ning sain stardinumbriks paljulubava "1". Võistluse-eelsel õhtul olin ka omale eesmärgi valmis mõelnud - vähemalt ühes voorus alistada oma eelmiseaastane ringi parim aeg 2:14. Algus igal juhul ei tõotanud midagi head. Juba teises kurvis lõikasin liiga sisse ning kohtusin kurvi lõpus ühe kummihunnikuga. Kohe pärast seda intsidenti oli kuulda, et auto väga kaubanduslik välja enam ei näe - midagi lopendas külje peal ja peksis vastu tiiba ning rehv käis pidevalt kuhugi vastu. Otsustasin siiski vooru nii hästi kui selles olukorras võimalik lõpuni sõita. Seda on näha ja kuulda ka Raini meeskonna filmitud videost. Juhitavus oli autol olemas, järelikult midagi väga kapitaalselt katki polnud. Rütmist lõi see intsident loomulikult välja. Lõpptulemuseks ringiaeg 2:13,1, klassi 10. ehk viimane koht kuid juba esimesel ringil suutsin täita ühe eesmärkidest. Hooldusalas selgus, et viga oli saanud esistange ning logar. Õnneks toodi ka kadumaläinud stangejupp võistluste lõpuks tagasi ja õhtul sai tehtud suhteliselt robustset neetimistööd. Kaks viimast vooru tulid välja enam-vähem rahuldavalt. Enam vigu ei teinud ja ka trampliini peal sai rahvale šõud tehtud. Tänu trampale ei õnnestunud jäädvustada kahe viimase vooru sisemist pilti. Ajad järjest paranesid ja kui Kronja pärast esimese vooru sõitmist mingil põhjusel lahkus, kuulus minule 4WD klassi 9. koht.

1. vooru sisevideo:

   

Registrikood: 80303625
Kasari küla, Lääne-Nigula vald
90605 LÄÄNEMAA

© MTÜ KR RACING   2009 - 2024