Legend - raamatujagu numbreid ja nooli, mis peaksid (vähemalt teoorias) viima punktist A punkti B

Räägiks siis võistlusest lähemalt. Esimene võistlus selle hooajal kruusapinnasel. Peab tunnistama, et rada oli mõnus, ilm oli ilus aga korraldusega polnud Taalis küll mitte kõik korras. Aegadega oli pidevalt mingisugune jama. Esimest vooru pidid enam kui pooled võistlejad läbima 2 korda.

Enda mätta otsast vaadates ei tulnud esimene voor just mitte kõige ideaalsemalt välja. Päris mitu korda eksisin käiguvahetusega ja masin vedas ennast kinni ning ei jõudnud mäest enam üles minna. Viimane kurv enne finišit tuli ka üllatusena kergelt. Nimelt jalutades tundus see kurv olevat tunduvalt laugem.

Kahes viimases voorus sain juba tunduvalt parema tunnetuse kätte ja ka ajad tulid paremad. Mõlemal korral alistasin 1:50 piiri. Teine voor oli kolmandast sekundi võrra kiirem. Teises voorus aga ilutses üks rehv täpselt sõidutrajektooril, kus ta tegelikult mitte ei pidanud olema. See ehmatas vedike ära ja oli kerge paanika sellest möödasaamisel. Pärast kommenteerisid vaatajad, et see olla seal päris tüki aega seisnud ja rajakohtunikud seda mitte ära ei viitsinud võtta ning oma õigesse kohta paigutada.

Negatiivse poole pealt võib veel esile tuua selle, et service-ala asus põllu peal, kus rataste vahetamine veidi problemaatiliseks osutus teatavat sorti tungraudade abil. Tungraud mitte ei tõstnud autot vaid vajus ise maa sisse. Just seepärast käisingi hommikul rattaid vahetamas raja kõrval asuva kortermaja hoovis asfaldiplatsil. Jumalale tänu, et veel vihma võistluste ajal ei sadanud. Muidu oleks see olnud ikka korralik sopaauk. Peale sõite õnnestus kasutada Mait Pikkofi suurt tungrauda ja sellega auto kergitamisel polnud mingit probleemi põllul.

Vaatamata nendele viperustele jättis rada väga hea mulje. Tõesti oli nauditav sõita jälle üle hulga aja kruusal - positiivne fiiling missugune!

Kokkuvõtvalt võib öelda, et saavutasin 6. koha 9 võistleja seas 4WD klassis. Siin siis ka 4WD klassi tulemused:

Nimi Auto 1. voor 2. voor 3. voor Punkte Koht
Aeg Koht Aeg Koht Aeg Koht
Helmet Palm Mitsubishi Lancer EVO 8 1:40,2 1 1:34,2 1 DNS 2 I
Rain Rannala Mitsubishi Lancer EVO 5
1:40,6 2 1:34,6 2 1:34,2 1 3 II
Aare Pukk Subaru Impreza STI 1:42,8 3 1:37,3 3 1:38,4 2 5 III
Mait Pikkof Subaru Impreza STI 1:43,4 4 1:39,2 4 1:40,8 3 7 4.
Toomas Tammsalu Mitsubishi Lancer EVO 6
1:50,0 6 1:41,4 5 1:42,5 4 9 5.
Kaido Saul Subaru Impreza GT
1:57,2 7 1:48,7 6 1:49,6 5 11 6.
Riho Mikko BMW 325 2:08,5 8 1:57,3 7 2:08,2 6 13 7.
Avo Kangro Mitsubishi Lancer EVO 7
1:46,6 5 DNS DNS - -
Antti Kangro Mitsubishi Lancer EVO 7
DNF DNS DNS - -

Rada Google Earth formaadis siit.

3. vooru sisevideo:

Kaido

   

Registrikood: 80303625
Kasari küla, Lääne-Nigula vald
90605 LÄÄNEMAA

© MTÜ KR RACING   2009 - 2023