Rehvid - mustad kummist rõngad, mis oma lihtsast olemusest hoolimata maksavad alati rohkem, kui rahakott lubab

Kevadpealinnas Türil sõideti juba kolmandat aastat järjest rahvasprindi etappi. Seekord sai võidukihutamine toimuma laupäeval, 24.04.2010. Sarnaselt eelmistele kordadele peeti võistlus ka seekord Rebruk Invest territooriumil. Ikka ja jälle suudab ilm üllatada osalejaid. Lõuna-Eesti poolt tulnud rahvas kinnitas nagu ühest suust, et neil oli seal korralik lumemöll, kuid Türil oli hommikul ainult veidi udune ilm. Võistlussõitude ajaks hakkas päikegi paistma. Kevad on aga petlik ja nii algaski teine sõiduvoor just siis kui taevaluugid avanesid ja sealt hakkas mingit "ollust" alla sadama. Ei saanudki täpselt aru, oli see lumi, lörts või rahe - igal juhul midagi valget ta oli. Selline olukord ei kestnud õnneks mitte üle 15 minuti ning jällegi paistma hakanud päike ning puhuv tuul kuivatasid raja kiiresti. Nii palju siis ilmast.

Rada ise oli asfaldil. Samas mõne koha peal kattis seda kerge samblakiht ja kohati ka muda. Isegi üks suuremat sorti veelomp oli rajale ära eksinud. Üldiselt oli trass nauditav nii sõitjatele kui ka pealtvaatajatele. Raja tegid veelgi huvitavamaks kohatised ootamatused libedate kohtade näol. KR Racingu klubi esindasin jällegi vaid mina ainuisikuliselt. Üritasin küll ka teisi meie klubi sõitjaid võistlema saada kuid seekord jäi neil osalemine erinevatel põhjustel olemata. Samas loodame järgmistel sõitudel ehk veidi suurema rahvahulgaga kohal olla.

Sõiduga olen ma üldjoontes rahul. Esimene ring oli nagu olukorraga tutvumiseks - sai sõidetud rahulikult, et mitte kusagil üle pingutada. Teises voorus jäi enne ühte šikaani pidurdamine liiga hiljaks ning olin sunnitud seda R-tähega käiku korra kasutama. See rikkus teise vooru aja täielikult. Viimane voor tuli välja kõige paremini ja puhtamalt. Parandasin oma esimeses voorus sõidetud aega umbes 6 sekundi võrra ning sõitsin selles voorus välja 4WD klassis 3. aja. Lõpptulemustes võistlesin 4.-5. koha eest Toomas Tammsaluga. Tabelis oli meil võrdselt 8 punkti kuid Toomase kiiremad ajad esimeses kahes voorus jätsid mind seekord 5. kohale 4WD klassis 7 võistleja seast.

Türi rahvasprindi läbimine. Foto: Martin Nõgu

Natuke ka statistikat rajast. Minu autos olnud GPS-seadme järgi oli raja pikkuseks 1,4 km. Isiklikud keskmised kiirused esimeses voorus 41 km/h (maks. kiirus 89,8 km/h); teises sõidus 39,9 km/h (maks. kiirus 88,3 km/h) ning kolmandas voorus 45,4 km/h (maks kiirus 94,9 km/h). Raja/sõidu joonise Google Earth formaadis leiate siit. Kuna aga seade suudab hetkel logida vaid 1 sekundilise intervalliga, võivad tegelikud kiiruse numbrid veidi erineda siin esitatutest, kuid tõenäoliselt mitte väga oluliselt.

4WD klassi tulemuste tabel

Nimi Auto 1. voor 2. voor 3. voor Tulemus Koht
Aeg Koht Aeg Koht Aeg Koht
Helmet Palm Mitsubishi EVO 8 01:42,15 1 01:44,82 1 DNS - 2 I
Antti Kangro Mitsubishi EVO 7
01:45,94 3 01:46,64 3 01:42,03 1 4 II
Rain Rannala Mitsubishi EVO 5
01:42,85 2 01:46,03 2 01:51,07 2 4 III
Toomas Tammsalu Mitsubishi EVO 6
01:55,03 6 01:51,35 4 01:55,84 4 8 4.
Kaido Saul Subaru Impreza 01:59,58 7 02:04,55 5 01:53,89 3 8 5.
Avo Kangro Mitsubishi EVO 7
01:47,93 4 DSQ - 01:59,80 5 9 6.
Aare Pukk Subaru Impreza 01:50,00 5 02:30,81 6 DNS - 11 7.

3. voor sisekaamerast vaadatuna:

Kaido

   

Registrikood: 80303625
Kasari küla, Lääne-Nigula vald
90605 LÄÄNEMAA

© MTÜ KR RACING   2009 - 2023