Prindi

Kaido Subarul. Foto: Margus Kirs

Pärast mõnenädalast külma oli kõik valmis, et pidada Eesti Karikavõistluste avaetappi Viljandimaal, Kolga-Jaani poldril. Võistlus toimus laupäeval, 20.01.2018 ning kohale oli tulnud märkimisväärne hulk võistlejaid.

Esindatud oli ka KR Racing klubi 3 auto ning 5 võistlejaga. Tulemusi võib pidada pehmelt öelda pettumuseks. Kõige õnnestunuma sõidu tegi tagaveoliste klassis Toyota MR2-l startinud Jüri. Esimeses sõidus oli ta 5. Edasi läks asi allamäge ning teise vooru 11. ning viimase stardi 7.koha ei lubanud tõusta kõrgemale 7. kohast 2WD-T võistlusklassis.

Naiste klassis Golfil startinud Piret sõitis esimeses voorus välja aja 4:01.862. Sinna sisse oli arvestatud juba ka spinn ning et konkurendi sõitu mitte rikkuda, siis ka tema viisakas möödalaskmine. Kaotus kiireimale naisele pea minuti. Teine voor ajaga 3:24,410 oli juba parem kuid siiski mitte konkurentsivõimeline aeg. Kolmandat vooru Piret enam sõitma ei läinudki, sest selleks ajaks oli selge, et kõik 3 Golfil startinud lõpptulemust nagunii kirja ei saa.

Põhjuseks siis seekord korraldajatest erinev rehvireegli tõlgendus. Kui täpsem olla, siis oli teemaks naastu mõõtu lihvmine ning see, milliseid naastu osi tohib ja milliselt mitte lihvida.

Eero sai algselt kirja aja 3:38,928. Diskvalifitseeriti Golf vahetult enne Eero teist starti. Nii et mees rohkem stardilippu sel päeval enam ei näinudki. Valmari avavooru ajaks oli 3:31,799 ning teine voor 3:20,084. Ka need ajad oleksid Valmari poodiumikohtadest kaugele jätnud.

Kaido oli 4WD klassis stardis samuti veidike "toore" autoga. Puudus võimalus juhtida keskdiffrit ning sellest oli äärimiselt suur puudus. Auto oli ülimalt ülejuhitav ning igas voorus tuli sisse mitu spinni. Sellise sõiduga mingit aega ei sõida ning konkurentsitult viimane 4WD klassis. Oma osa oli ka kindlasti tuttuutel rehvidel, mis polnud enne võistlust meetritki sõitnud ning naelad polnud veel oma parimat töökonditsiooni saavutanud.

Ametlikud tulemused.

Kaido