Sekundikümnendik - ajaühik, mis jäi eraldama sind ja kõrgemat kohta

Taivo võistlusauto. Foto: Kaido Saul

Osalejate huvi Piiroja karika eelviimasele etapile 30.07.2016 oli äärmiselt suur. Korraldajad olid sunnitud osalejate piirarvu täitumise tõttu eelregistreerimise sulgema planeeritust varem. Kirjas oli siis 100 sõitjat.

Ilm võistluspäeval pidas kenasti. Kuigi rada oli hommikul eelmistel päevadel sadanud vihmast päris pehme, hakkas see ikkagi päeva peale tolmama. Enne igat vooru kui krossisõitjad alustasid, tehti rajale ka kerge korrastustöö - lükati siledaks ning ka kasteti. Esimest korda suvistes tingimustes lubati ka sprindiklassid sõitma rajale ilma kunstlike takistusteta. See tegi sõidu kindlasti kiiremaks ning sõitjatele meeldivamaks.

Taivo oli rajal jäärajaks mõeldud autoga kuna teine veel sõidukorras polnud. Esimeses voorus tuli juba enne esimest "hobuserauda" katkestamine, mil auto mõistetamatutel põhjustel enam ei sõitnud. Hooldusalas sai selgeks põhjus - õhuvõtu osa oli põrutamise käigus lahti tulnud. See sai ära lapitud ning teise vooru startides oli algul kõik korras kuid vahetult enne finišit kadus autol jällegi jõud ning masin suri välja, õnneks küll pärast ruudulipu nägemist. Niisiis teisest voorust 2:34,7 kolmas aeg 2WD-E kllassis. Selle väljasuremise põhjus leiti samuti üles - kütusepumbal puudus vool. Algpõhjuse leidmine võttis veidike rohkem aega. Õnneks leidus konkurentide hulgas inimene, kes avastas autolt iseehitatud äkitselt iseenesest tööle läinud signalisatsiooni/immobilaiseri ja selle ellimineeris. Viimane kolmas voor tuli ilma tehniliste viperusteta ajaga 2:32,2 Voorus oli see 2. koha vääriline ning lõpptulemusena andis kogutud 5 punkti 3. koha esiveoliste klassis. Taivole naeratas ka loosiõnn, mille tulemusena sai mees tagasi võistluse osalustasu suuruse summa.

Kaido võistles 4WD klassis ning saavutas 10 võistleja seas 6. koha. Esimene voor tuli välja ilma eriliste viperusteta sõidus, siis finišisse jõudes oli turbo jahutuse lõdvik katki ning jahutusvedelikku voolas turbole ka väljaspoole. See viga sai käepäraste vahenditega parandatud ja võistlus sai jätkuda. Teises sõiduvoorus tuli sisse ühes kurvis tõsine viga käiguvahetusega ning siinna kadus ka nii mõnigi sekund. Viimases voorus üritasin minna püüdma parimat aega ning kui voor oli läbi, olin suhteliselt kindel, et aeg on kõige halvem, sest sõiduvigu tuli sisse väga palju. Üllatus oli suur, kui parandasin oma kiireimat aega viimases voorus pea 4 sekundi võrra ning olin vooru 5. ajaga finišis.

Ametlikud tulemused.

Kaido

   

Registrikood: 80303625
Kasari küla, Lääne-Nigula vald
90605 LÄÄNEMAA

© MTÜ KR RACING   2009 - 2023