Väljasõit - etteplaneerimata manööver rajale mittekuuluval osal

Taivo Golfiga sõiduhoos. Foto: Egon Tinno

Tervist

Ja ongi möödas See pühapäev kui toimus Kasari Rahvasprint 2014 ning mille eduka korraldamise nimel alustasime tööd juba pool aastat tagasi.

Niisiis, 10. augustil pakkusid Läänemaal silmailu lisaks Valgele Daamile ka 67 tolmust valget ralliautot.

Neljandat korda Kasari kandis toimunud võistlus oli koguni viie sarja osavõistluseks: EAL rahvasprindi karikavõistluste VII etapp, Lääne regiooni meistrivõistluste VII etapp, Moskvitch Liiga sprindikarika VIII etapp, SU-klassi karikavõistluste IX etapp ning Hepa Premia rahvasprindi karikavõistluste VII etapp.

Pikaks kujunenud päev sujus plaanitult ning kõikjale raja äärde jagus kaasaelavaid pealtvaatajaid, kes aitasid nii mõnegi kraavi sõitnud võistlusauto taas ralliradadele.

Mis ma oskan öelda – sebimist ja tormamist oli palju, kuid kuuldes võistlejatelt saadud positiivset tagasisidet, siis see kõik oli seda väärt!

Vesteldes võistlejatega, siis taaskord tõsteti positiivses võtmes esile aegade jälgimise võimalust reaalajas meie MTÜ kodukalt. Üks võistleja, kes süsteemi kiitis, ütles et oli oma klassis viimane ning oodates stardikoridoris oma sõitu sai jälgida mobiilist oma konkurentide tulemusi.

Tulemused olid pika päeva järel alljärgnevad: noorte klassis tuli Kasaril võitjaks Kaspar Kasari, teine auhinnaline koht kuulus Lauri Peegel’ile ning kolmas Robert Virves’ele. Naistest oli raskeima jala ning kindlaima käega Sirje Potisepp, poodiumi teisele kohale astus Tiina Ehrbach ning kolmandale Aira Lepp. Heigo Tinno esimene, Tarmo Kikkatalo teine ning Martin Juhe kolmas – selliseks kujunes paremusjärjestus võistlusklassis ML. Kuid milline oleks see siis, kui mitmeid päevi oma mosset häälestanud Margus Kast oleks saanud ka starti minna? Seda saame vaid oletada - tehnika vedas teda kahjuks võistluspäeva hommikul alt…

Essu ehk SU klassi võitis stabiilselt kiiret sõitu teinud Kalle Kruusma, talle järgnesid Meelis Värva ning Urmas Roos. 2WD-A klassis sõitsid end poodiumile Indrek Tuur, Igor Roosmaa ning Meelis Marmor.  Enim osavõtjaid oli 2WD-B klassis, kus oli oluline konkurentsis püsimiseks lausa iga sajandiksekund. Kiireimaks selles klassis sõitis end Andrek Põllumäe, teine ja kolmas olid Taivo Rooger ning Marko Kukuškin. Kiireimat sõitu tegid loomulikult 4WD klassi autod, kus võidu viis koju Aiko Aigro. Talle järgnesid Gert Aasmäe ning Rain Rannala.

Meie meestest olid tules Eero, Kaido, Taivo ning Valmar. Kaido sai oma stabiilse sõiduga 4WD klassis 11.nda koha. Kõige edukam klubiline oli meite Taivo - 2WD-B klassis auhinnaline II koht, Valmaril 5-s ning Eerol 9-s. Kahjuks tuleb tõdeda, et matt-musta Golfi kimbutavad järjepidevalt mingid nõmedad vead, mis ilmnevad nagu kiuste ikka alles võistlustel. Nüüdki juhtus nii, et vahetult peale esimest starti kadus 3's käik.. Aga kui võistlus sai läbi, tuli ta peagi tagasi... Normaalne.

Tulemused leiab siit.

MTÜ KR Racing tänab kohalikke elanikke mõistva ning toetava suhtumise eest!

Ja Teid, meie toetajaid, täname eriliselt! Võistluse korraldamisel panid oma suure ja tugeva õla alla Bionic Transport,  Gerd ITC OÜ, hr Jaak Kastepõld, NB Quality, Saku Läte, Valvoline, Vesiroosi pubi, Üdruma Autoteenindus, QLS Eesti OÜ, Peri As.

Piret

   

Registrikood: 80303625
Kasari küla, Lääne-Nigula vald
90605 LÄÄNEMAA

© MTÜ KR RACING   2009 - 2023