Läänemaal peeti hooaja esimest rahvarallit laupäeval 07.06.2014 Lääne-Nigula valla teedel võistluskeskusega Paliveres. Starti oli tulnud 74 ekipaaži. Nende hulgas oli esindatud ka KR Racingu klubi kahe autoga.
Ralli oli üles ehitatud 3 ringile ja 11 kiiruskatsele, milledest 2 oli vigursõitu. Huvitav lähenemine nendele vigursõidukatsetele oli see, et seal loeti ainult vigu ja aega üldse ei mõõdetudki. Rada iseenesest oli päris huvitav. Sõita sai nii tuttavamatel katsetel kui ka mitte nii tuttavatel. Võistlus ülesehituse poolest oli huvitav ja suhteliselt kompaktne.
Alustame Taivo sõidu kirjeldamisest. Koos kaardilugeja Argo Sepp'aga püsisid nad esimesed 3 lisakatset omas klassis kõrges konkurentsis, olles 2WD-S klassis SS1 järel 3. kohal. SS2 lõpetasid nad 6. ajaga. Esimene vigursõit läbiti samuti puhaste paberitega. Kahjuks lõppes nende võistlus SS4 stardis, kuhu maani Golfi generaator neid välja vedas kuid seal lõplikult üles ütles. Seega tuli edasi pealtvaataja leiba maitsta.
Kaido sõitis sel korral samuti uue kaardilugeja Peeter Taimsaar'ega kuna Jagnar ei saanud perekondlikel põhjustel osaleda. Kui esimene lisakatse tuli välja nii enam-vähem ilma viperusteta siis viltu hakkas vedama kõik SS2-st alates. Algas see šikaanis tünnipuutega. Edasi tuli see õnnetu kurv, kus eelmisel aastal käigukast töö lõpetas. Sel korral sõitsime teistpidi ning tee oli libedam ja kiirus suurem kui ma arvestasin. Igal juhul polnud midagi teha, jälle jäi tünn otse ette ning sedakorda nii õnnetult, et sattus auto alla. Nii esirattad õhus ma juhitamatu autoga suhteliselt jämedasse võssa põrutasingi. Sealt väljasaamine võttis päris mitu head minutit. Õnneks jäi auto enam-vähem terveks, vähemalt elutähtsate elementide mõistes. Kuna kaardilugeja oli pärast seda lugemisega natuke sassis, sõitsin veel ühe šikaani otseks. Vigursõidukatselt tuli ka üks puude. Seega oli kõik ilus rikutud. Teise ringi alguses hakkas ka sidur tunda andma. Eks ta oma viimase põntsu sai sealt võsast välja ajades. Ühesõnaga teise ringi viimasel katsel ehk SS8 esimesel kolmandikul lõpetas sidur oma töö täielikult, ei lahutanud enam üldse ning käikude vahetamine muutus võimatuks. Töristasin teise käiguga katse lõpuni ja sinna Subaru ka jäi - järjekordne katkestamine tehnilisel põhjusel. Kahju, aga selline see tehnikasport juba kord on.
Kaido 1. voor sisekaamerast:
Kaido