Iga kilomeetri kiiruskatse kohta on kaks kilomeetrit kraavi.

Mitteaktiivne tähtMitteaktiivne tähtMitteaktiivne tähtMitteaktiivne tähtMitteaktiivne täht
 

Jah, seekord võib antud võistlusel sõitmist tõesti vaid osalemiseks nimetada. Kuna sel hooajal on sõidetud suhteliselt vähe, siis jääb puudu nii trenni tegemisest kui ka viimasel ajal õnnest. Nagu kogu selle rallihooaja jooksul, ei saanud ka Pärnumaal peetud rahvarallil normaalse tulemusega lõpetatud. Lõpetasime küll kuid üldarvestuse kohal 58 ning 4WD klassi 15-ndal ehk sisuliselt viimasel.

 Miks nii? Alustame katsest SS1, kus juba esimene pööre tuli tagurdamisega ehk lihtsalt ei saanud enne õiget kohta kiirust piisavaks. Nagu sellest veel vähe, ei olnud vahetult enne katse finišit näha lindiga tähistatud takistust ja nii sõitsime päris pikalt läbi lindi ja jälle tagurpidi tagasi. Ikka selleks, et mitte sada kirja raja mitteläbimist. SS2, mis oli esimes katse kordus, tuli välja ilma suuremate viperusteta. Ajaparandus sealt 17 sekundit. Edasi järgmine karusellis sõidetud katsetepaar SS3/4. Esimesel korral õnnestus mul segi ajada vasak ja parem. Nii keerasingi vasaku asemel paremale ja see oli puhtalt minu süü - kaardilugeja ütles mulle õige suuna. Kui keeranud olin, mõtlesin veel ise: "Huvitav miks see fotograaf praktiliselt keset teed seisab... Ai kurja see teine vasak oli!" Niisiis tagurpidi tagasi ja õigesse suunda jälle minema. Teine kord ilma viperusteta ja võrreldes esimese läbimisega 25 sekundit parem aeg. Edasi 2 tundi hoolduspausi ning pärastlõunane esimene katsepaar SS5/6 sai saatuslikuks. Kui esimene läbimine tuli välja enda arvates päris kenasti (sõitsime ju M+S tänavarehvidel ja katse oli kohati väga kruusane, libe ja must), siis teisel läbimisel sattusime liiga libedale rajaosale ning see lõppes meil prahihunniku otsas, mille kõrval olnud liiklusmärk ka enam püsti ei jäänud. Pidasin auto kinni ja hindasin kahjud ära. Katkine esituli, lahtine stangenurk - need 2 asja hakkasid silma. Auto jaoks elutähtsad sõlmed tundusid töötavad. Edasi finiši poole läks sõit meie järel startinud Toyota Celica sabas. Järgmised katsed olid juba algul hämaras, pärast kottpimedas. Siis selgus tõsiasi, et selle hunnikuga oli viga saanud tegelikult mõlemad esituled - normaalselt põlev tuli oli lihtsalt paigast ära ja näitas nina ette maha. Lisatuled sai küll enne viimast 2 katset (SS9/10) ära reguleeritud kuid ainult nende valgel oli ikka väga pime sõita. Samuti oli põlema hakanud pidurivedeliku taset näitav tuli. Kuna pidurid olid olemas ja vedeliku tase minimumi lähedal ja ei vähenenud nähtavalt, tulime ikkagi lõpuni välja. Pole tükk aega nii hilja rallit lõpetanud. Viimasesse AKP-sse sisenesime kell 19.30.

Nii siis lõppes ekipaaži Saul-Jaaska ning Subaru Impreza GT seiklused seekord. Järgmist ja sel hooajal viimast rallit on oodata 26.11 ja klassikaks kujunenud Saaremaa rahvaralli. Selleks ajaks auto korda ja kohtumiseni rajal!

Ametlikud tulemused leitavad rallyregi lehelt.

Videokokkuvõte sisekaamerast:

Pärnumaa rahvarallil. Foto: Pille Russi / Autoleht
Saul-Jaaska Pärnumaa rahvaralli Audru lisakatsel. Foto: Pille Russi / Autoleht

Kaido

   

Registrikood: 80303625
Kasari küla, Lääne-Nigula vald
90605 LÄÄNEMAA

© MTÜ KR RACING   2009 - 2024