Rehvid - mustad kummist rõngad, mis oma lihtsast olemusest hoolimata maksavad alati rohkem, kui rahakott lubab

Alustame algusest ehk laupäevast, mil sõideti Keila linna tänavail järjekordne rahvasprindi etapp. Rada oli analoogne eelmise aasta võistlusega, mõnede kiiksudega muidugi - näiteks läbikaevatud tänavate järsud asfaldiääred ning täitekruus. Õnneks mitte eriti hullu. Hommikul oli ilm mõnus päikesepaisteline. Taivo aga krabas hommikul kodunt kaasa ka jope kuna linnas kallas taevas alla vihma. Tegelikult ei pääsenud ka Keila linn vihmast. Pärast enamustele võistlejatele esimese vooru lõppu toimus seoses matustega kirikus 1,5 tunnine paus - hobusemehe lõuna - nagu võistluste juht koosolekul mainis. Pärast seda alustasid 4WD oma esimese vooruga ning koha algas kõigile teine sõiduvoor. Siis hakkas ka meil vihma sadama ja rada muutus libedamaks. Õnneks see väga pikalt ei kestnud ja kolmanda sõiduvooru alguseks oli rada või vähemalt sõidutrajektoor täielikult kuivanud.

Kuidas läks? Võistlusrajal olime meie pundist kahekesi Taivoga, kes "2WD suurte" klassis arvas end võitlemas Risto Laanistoga eelviimasele kohale. Lõpuks platseerus Taivo siiski oma klassis 4. kohale, sõites välja viimases voorus päeva 2. aja klassisiseselt. Mina parandasin igas voorus oma aega samuti, kusjuures parandust kokku tuli üle 15 sekundi, mis on päris palju. 4WD klassis 7. koht. Piret-Valmar-Eero hoidsid meile raja ääres pöialt ja mängisid fotograafi... Nende saagi saab ka vasti avalikult üles riputatud.

Minu 3. vooru katusekaamera pilt Keila linnast:

Tabasalus toimus pühapäeval Seat ja Škoda klubide võistlus, kuhu otsustasin trenni mõttes proovima minna vaba-klassi. Ega asfaldi jaoks minu auto väga sobiv pole, nii polnud ka erilisi ootusi. Sõitma ajendas minema see, et polnud sellel Tabasalu rajal kunagi ise sõitnud, vaid pilte olin tegemas käinud. Lõpuks oli tulemus selline, et kaotasin 3. kohale kõikide kirja läinud kolme sõiduvooru ehk 12 ringi peale napid 0,045 sekundit ja jäin sellega neljandaks. Pani natuke vanduma küll, aga mis teha. Esikoha saavutanud turbo-BMW liikus ikka väga ulmeliselt kiiresti edasi.

4. sõiduvoor katuselt vaadatuna:

Ilus autosportlik nädalavahetus oli ja ega järgmine vähem sportlikum tule, küll aga tõenäoliselt närvilisem... Ootame Teid kõiki osalema ja kaasa elama Buderus Kasari rahvasprindile.

Kaido

   

Registrikood: 80303625
Kasari küla, Lääne-Nigula vald
90605 LÄÄNEMAA

© MTÜ KR RACING   2009 - 2024