Rehvid - mustad kummist rõngad, mis oma lihtsast olemusest hoolimata maksavad alati rohkem, kui rahakott lubab

Tervist, austatud lugeja, rõõm Sind siin kohata!

Kuidas läks Su nädalavahetus?

Meil läks kiirelt ning täitsa normaalselt, tänan küsimast.
Neljapäevast laupäevani olid Valmar, Eero ja Piret Otepääl, aidates nõksa kaasa Rally Estonia 2011 toimumisele.
Oleksime jäänud Otepääle ka pühapäevaks, kuid ei saanud mitte – 17. juuliks olime planeerinud endale mõnusa rooli-keeramise Piirojal. Kuigi tuleb tunnistada, et laupäeva öösel kell 2 Tallinnasse jõudes ja teades, et ärgata tuleb taas kell 6.30, oli lausa masendav. Huvitav oleks teada, palju tegemisi-kohustusi suudaks endale veel kahmata?? Lausa neli ja pool tundi ööpäevas veel sisustamata! Ehheee...

Pühapäeva hommikul kollase-sabaga-Golfi juurde jõudes oli Taivo juba platsis, indu ning võitlusvaimu silmini täis. Autodesse ja minekut – Marek ja Rene peavad muidu meid Jüri viaduktil liig-kaua ootama.

...ja olimegi juba platsis. Ruttu rataste vahetus, ruttu registreerima, ruttu autot tehnilisele näitama ja kohe prooviringile.

Prooviringi ajal oli rada vihmast ning kastmisest tõsiselt libe ja strateegidest juhid sättisid end kohe vooru lõpupoole sõitma.

Meie meestest esimesena läks sõitma Rene. Rajalt naastes ütles, et hobuseraua kujulises kurvi servas on kraav, mille poole vägisi kisub. Selge, võtame teadmiseks. Ahhaa, aga sellest teadmisest oli kahjuks vähe Marekile. Vaadake jutu lõpus olevat pilti, mis räägib enda eest. See vahejuhtum katkestas kahjuks ka Seat-i meeskonna võistluspäeva.

Kolmanda vooru jätsin mina vahele, kuna mehed seletasid mulle pikalt ja laialt, et äkki säästaks autot, kuna minu esimene koht oli peale teist vooru juba kindel. No olgu, säästame autot. Aga mida nad ise tegid?! Mõlemad tahtsid kolmandas voorus meie nunnu katuse peale keerata. Valmar üritas seda 5 meetrit enne finišit pealtvaatajate ahhetuste saatel ning kahjuks keeras nässu oma viimase vooru. Eero üritas sama asja kolmanda vooru teisel ringil, „kahjuks“ ei läinud õnneks, kuid roolivarda sõitis ikka kõveraks ning kahjuks tuli sõit siiski katkestada.

Taivo sõitis kolmandas voorus enda autol summuti alt ära, mis vähendas küll auto jõudu kindlasti, kuid õnneks ei takistanud lõpuni sõitmast, mis tagas talle poodiumi kolmanda koha!

Mis ma Kaido kohta oskan öelda – ta saavutas 4WD klassis esimese koha! Täitsa tore värk ju!

Pühapäevane sõit oli kindlasti eriline kahel põhjusel:

  1. meie meeskonnas ei ole varem olnud „katust“ aga nüüd on. Samuti ei mäleta, et mõne KR Racingu auto elu oleks olnud pidevas hädaohus, kui sel korral meie Golfi oma – no vägisi taheti ta ära lõhkuda;
  2. see oli harukordne võistlus, kus iga voor läks kiiremaks. Tavaliselt on nii, et esimese vooru ajad panevad paika ka tulemused – kellel läks esimene katse hästi, oli lootust edukaks esinemiseks, kelle läks kehvalt, see võis pakkima hakata.

Mis siis oskan veel öelda? Vaadake minu jutule juurde pilte galeriist, minge kinno vaatama „Kiired ja vihased“ 5.ndat osa ning ootame Teid kõiki võistlema või pealt vaatama Buderus Kasari Rahvasprinti 30. juulil Kasaril!

Piret


   

Registrikood: 80303625
Kasari küla, Lääne-Nigula vald
90605 LÄÄNEMAA

© MTÜ KR RACING   2009 - 2023